1 Şubat 2012 Çarşamba

MAARİF KONGRESİ


MAARİF KONGRESİ
(15-21 Temmuz 1921)
       Kütahya-Eskişehir Muharebelerinin devam ettiği sırada Ankara’da 180 kişinin katıldığı Maarif (Eğitim) Kongresi düzenlenmiştir.
Düzenlenme Amacı:
Kurtuluş Savaşı’nı kazandıktan sonra yeni türk devletinin eğitim politikasını belirlemekti
       Kongreye M. Kemal’de katılmıştır. Savaşın en şiddetli döneminde böyle bir kongrenin düzenlenmesi Atatürk’ün eğitime verdiği önemi göstermektedir. Atatürk bu kongrede yaptığı konuşmada “Milli kimliğimize zarar veren zararlı fikirlerle rnücadele edilmesi “gerektiğini vurgulamıştır

19 yorum :

  1. teşekürler her şey için

    YanıtlaSil
  2. Maarif kongresinde alınan kararları yazar mısınız acill

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka siteden bak yok burda :(

      Sil
  3. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Eğitim çinde bile olsa gidip alınız...

    YanıtlaSil
  5. maarif kongresinin kararlarını yazarmısınız

    YanıtlaSil
  6. Bunlari bende biliorum bana kararlari lazim

    YanıtlaSil
  7. AHHHHHHHHHHH AZDM SPRMİŞ

    YanıtlaSil

MAARİF KONGRESİ


MAARİF KONGRESİ
(15-21 Temmuz 1921)
       Kütahya-Eskişehir Muharebelerinin devam ettiği sırada Ankara’da 180 kişinin katıldığı Maarif (Eğitim) Kongresi düzenlenmiştir.
Düzenlenme Amacı:
Kurtuluş Savaşı’nı kazandıktan sonra yeni türk devletinin eğitim politikasını belirlemekti
       Kongreye M. Kemal’de katılmıştır. Savaşın en şiddetli döneminde böyle bir kongrenin düzenlenmesi Atatürk’ün eğitime verdiği önemi göstermektedir. Atatürk bu kongrede yaptığı konuşmada “Milli kimliğimize zarar veren zararlı fikirlerle rnücadele edilmesi “gerektiğini vurgulamıştır

19 yorum :

  1. teşekürler her şey için

    YanıtlaSil
  2. Maarif kongresinde alınan kararları yazar mısınız acill

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka siteden bak yok burda :(

      Sil
  3. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Eğitim çinde bile olsa gidip alınız...

    YanıtlaSil
  5. maarif kongresinin kararlarını yazarmısınız

    YanıtlaSil
  6. Bunlari bende biliorum bana kararlari lazim

    YanıtlaSil
  7. AHHHHHHHHHHH AZDM SPRMİŞ

    YanıtlaSil